Keiti Vilms. @keitivilms.
Tänapäev.
2017. 176lk.

Vastuvoolu päripäeva

Tahtsin juba kirjutada, et viimasel ajal on kombeks sotsiaalmeediat
kasutada stardiplatvormiks, millelt saab edasi liikuda raamatu
avaldamiseni, aga...
Aga et ma loen raamatuid lühema või pikema vinnaga, alles siis, kui
nende avaldamisest on teinekord juba mitu aastat möödas, võib veebist
trükki pääsemist nüüd nimetada kasvõi uusnormaalsuseks, ja see on hea.
No jah, kui ma oleksin aktiivne facebooki kasutaja, siis oleks võimalik
lugeda autoreid juba enne avaldamist (nt.Liina Tammiste), kuna ma seda
ei ole, siis seda suurem on rõõm leida neid, mis nad siis on, luuletused?
või read? või...? ja lugeda neid raamatust.

Ega siin suurt lisada ei ole, kui et Keiti tegeleb igati tänuväärse
asjaga. Uurida keele struktuuri, kirjandust, luulet, jälgida ümbrust,
sulatada seda kõike kokku, see assortii vääris raamatuks saamist.
Kuigi arusaamatuks jääb, miks kaanevärviks valiti just must, kuid seda
üllatavam on kaanematerjal, mis meenutab sametit, nii pehme nagu kassipoeg.
Ja ma ei tea, mis värk nende kassidega on. Kodus elutseb mul kaks kassi.
Jäi raamat lauale lebama, siis hakkas algul üks kass seda nuhkima, ajasin ära,
varsti oli järgmine platsis ja nuusutas. On seda kuidagi lõhnastatud?
Nuusutasin, ei saanud aru midagi. Kassidele igatahes meeldis, mulle ka.

Vaatan elu läbi proosade prillide(lk8)
Kes loob, see armastab.(lk12)
Ei ole head ilma halvaata.(lk16)
Tunneli lõpus on algus.(lk24)
Ära vaata mind vihmase näoga.(lk40)
Soojal ilmal on omad plussid.(lk50)
Hing keeb ihast ehast öhe.(lk61)
Hingsepp.(lk85)
Laske sisse marxisandid.(lk160)

Sirp

Loteriil

Lugemissoovitus

Lvkrkraamatublogi








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ivar Soopan. Kõik poisid ei saa suureks.

Jüri Tuulik. Vares.

Giovanni Boccaccio. Dekameron.